Webová analytika

V oblasti internetového marketingu má i nezastupitelnou pozici tak zvaná webová analytika – tedy měření přístupů uživatelů na web. Důležitou roli hraje na poli analýzy návštěvnosti, vyhodnocování reklamních kampaní a to ať už se jedná o placenou reklamu (PPC, bannery a pod) nebo i o neplacenou z vyhledávačů.

Pro koho je školení určeno

Školení je určeno především pro ty, kteří chtějí znát co se na jejich webu děje, jak se návštěvníci chovají.

  • pracovníky marketingu, kteří zodpovídají za firemní web,
  • vedoucí internetových projektů,
  • SEO konzultanty marketéry,
  • internetové podnikatele.

Kde, kdy a za kolik

Kdy: 22.října 2015
Kde: školící místnost Hodkovická 109, Liberec
Cena: 2990,- Kč bez DPH
Počet: max. 8 účastníků
Čas: 9:00 – 16:00 (hodina na oběd v ceně)

 

 

 

Co se na školení naučíte?

Seznámíte se s funkcemi Google Analytics, praktické postupy jak zadávat dotazy a hledat v měření, naučíte se hledat a číst mezi řádky.

Přihláška

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Telefon

Chcete se zeptat či nám něco sdělit? Prosím vyplňte fakturační údaje

Prosím opište ověřovací kód

captcha