Školení optimalizace pro vyhledavače (SEO)

O optimalizaci pro vyhledavače (SEO) bylo asi řečeno mnoho a také koluje mnoho mýtů a polopravd. Chcete-li se vyhnout některým „SEO mágům“ a „SEO expertům“ a mít jistotu, že pro nalezitelnost svých stránek jste schopni udělat maximum, pak investujte 5-7 hodin svého času a dozvíte se, jak nenaletět různým „SEO agenturám“ a „SEO expertům“. Dostanete mnoho rad a také si osvojíte několik užitečných triků, především jak na SEO, jak na link building a na internetový marketing.

Pro koho je školení určeno

Školení je určeno především těm, kteří chtějí dosáhnout  nejvyšší a zároveň nejcílenější návštěvnost svého webu bez použití placené reklamy. Především je školení vhodné pro:

  •     pracovníky marketingu, kteří zodpovídají za firemní web,
  •     webdesignéry, informační architekty a vedoucí internetových projektů,
  •     SEO konzultanty a linkbuildery,
  •     internetové podnikatele.

Pro pochopení výkladu nepotřebujete specifické technické znalosti. Měli byste ale být zkušení uživatelé internetu a výhodou je základní povědomost o technologiích webu (HTML apod.) a internetovém marketingu. Pokud s webem teprve začínáte, může být pro vás nejprve vhodnější naše školení internetového marketingu.

Kde, kdy a za kolik

Kdy: 14.července 2015 a 17.září 2015
Kde: školící místnost Hodkovická 109
Cena: 2990,- Kč bez DPH
Počet: max. 8 účastníků
Čas: 9:00 – 17:00 (hodina na oběd v ceně)

 

 

 

Co se na školení naučíte?

Především si osvojíte základní praktiky tzv. on-page faktorů, a také jak se chovat při tvorbě off-page faktorů. Důležitou součástí školení je také oddíl věnovaný tématu „Jak se nenechat napálit od „SEO optimalizátorů“ a „SEO mágů“ a jak jim čelit. Jak rozeznat „dobrého“ optimalizátora od toho „špatného“ co přišel vybrat jen peníze.

Od koho se to všechno naučíte?

Přednášejícím je Vít Reisiegel, který se v marketingu začal pohybovat již v dobách svých studií na TU Liberec v polovině 90. let. Intenzivněji se začal věnovat internetovému marketingu v letech 2002. Po té se stal Marketinkovým poradcem pro firemní klientelu u společnosti Seznam.cz. V letech 2005 až do dnes se jeho zájem o internetový marketing prohluboval a o SEO, PPC a dalších prvcích online marketigu se učil od mistrů ve svém oboru jako jsou Marek Prokop, Jan Tichý, Roman Appeltauer, Petra Větrovská. Má za sebou některé projekty jako například e-shop s ložním prádlem společnosti Matějovský, a mnoho dalších.  Je certifikovaným partnerem Google – AdWords a Analytics.

Přihláška

Jméno (vyžadováno)

Email (vyžadováno)

Telefon

Chcete se zeptat či nám něco sdělit? Prosím vyplňte fakturační údaje

Prosím opište ověřovací kód

captcha