Školení optimalizace pro vyhledavače (SEO)

O optimalizaci pro vyhledavače (SEO) bylo asi řečeno mnoho a také koluje mnoho mýtů a polopravd. Chcete-li se vyhnout některým „SEO mágům“ a „SEO expertům“ a mít jistotu, že pro nalezitelnost svých stránek jste schopni udělat maximum, pak investujte 5-7 hodin svého času a dozvíte se, jak nenaletět různým „SEO agenturám“ a „SEO expertům“. Dostanete mnoho rad a také si osvojíte několik užitečných triků, především jak na SEO, jak na link building a na internetový marketing.

Pro koho je školení určeno

Školení je určeno především těm, kteří chtějí dosáhnout  nejvyšší a zároveň nejcílenější návštěvnost svého webu bez použití placené reklamy. Především je školení vhodné pro:

  •     pracovníky marketingu, kteří zodpovídají za firemní web,
  •     webdesignéry, informační architekty a vedoucí internetových projektů,
  •     SEO konzultanty a linkbuildery,
  •     internetové podnikatele.

Pro pochopení výkladu nepotřebujete specifické technické znalosti. Měli byste ale být zkušení uživatelé internetu a výhodou je základní povědomost o technologiích webu (HTML apod.) a internetovém marketingu. Pokud s webem teprve začínáte, může být pro vás nejprve vhodnější naše školení internetového marketingu.

Kde, kdy a za kolik

Kdy: 24.3.2020 zrušeno Koronavirus hledáme nový termín
Kde: „Koloseum“ – třída generála Svobody 83, Liberec
Cena: 2500,- Kč bez DPH
Počet: min. 8 účastníků
Čas: 9:00 – 15:00 (hodina na oběd v ceně)

 

 

 

Co se na školení naučíte?

Především si osvojíte základní praktiky tzv. on-page faktorů, a také jak se chovat při tvorbě off-page faktorů. Důležitou součástí školení je také oddíl věnovaný tématu „Jak se nenechat napálit od „SEO optimalizátorů“ a „SEO mágů“ a jak jim čelit. Jak rozeznat „dobrého“ optimalizátora od toho „špatného“ co přišel vybrat jen peníze. Ukážeme vám jak používat různé nástroje jako jsou „SEMOR„, „Collabim“, „MarketingMiner“, „Balík nástrojů SEO PowerSuite“, „SiteBulb“ a další.

Od koho se to všechno naučíte?

Přednášejícím je Vít Reisiegel, který se v marketingu začal pohybovat již v dobách svých studií na TU Liberec v polovině 90. let. Intenzivněji se začal věnovat internetovému marketingu v letech 2002. Po té se stal Marketinkovým poradcem pro firemní klientelu u společnosti Seznam.cz. V letech 2005 až do dnes se jeho zájem o internetový marketing prohluboval a o SEO, PPC a dalších prvcích online marketigu se učil od mistrů ve svém oboru jako jsou Marek Prokop, Jan Tichý, Roman Appeltauer, Petra Větrovská. Má za sebou některé projekty jako například e-shop s ložním prádlem společnosti Matějovský, a mnoho dalších.  Je certifikovaným partnerem Google – AdWords a Analytics. Jako certifikovaný SEO specialista Collabimu také spolupracuji na on-line indiviuálním SEO školení Collabimu, kde mne můžete zastihnout i při školení 1 na jednoho.

Přihláška

    Jméno (vyžadováno)

    Email (vyžadováno)

    Telefon

    Chcete se zeptat či nám něco sdělit?
    Prosím vyplňte fakturační údaje

    Prosím opište ověřovací kód

    captcha

    Informace o ochraně osobních údajů