Jak získat a porozumět datům z Google Analytics

V oblasti internetového marketingu má i nezastupitelnou pozici tak zvaná webová analytika – tedy měření přístupů uživatelů na web. Důležitou roli hraje na poli analýzy návštěvnosti, vyhodnocování reklamních kampaní a to ať už se jedná o placenou reklamu (PPC, bannery a pod) nebo i o neplacenou z vyhledávačů. Je ůležité umět získat ta správná data z Google Analytics a porozumět jim.

Pro koho je školení určeno

Školení je určeno především pro ty, kteří chtějí znát co se na jejich webu děje, jak se návštěvníci chovají.

  • pracovníky marketingu, kteří zodpovídají za firemní web,
  • vedoucí internetových projektů,
  • SEO konzultanty marketéry,
  • internetové podnikatele.

Kde, kdy a za kolik

Kdy: 2.4.2020 zrušeno hledáme nový termín
Kde: „Koloseum“ – třída generála Svobody 83, Liberec
Cena: 2900,- Kč bez DPH
Počet: min. 8 účastníků
Čas: 9:00 – 15:30 (hodina na oběd v ceně)

 

 

 

Co se na školení naučíte?

Seznámíte se s funkcemi Google Analytics, praktické postupy jak zadávat dotazy a hledat v měření, naučíte se hledat a číst mezi řádky.

Přihláška

    Vaše jméno (vyžadováno)

    Váš email (vyžadováno)

    Telefon

    Chcete se zeptat či nám něco sdělit?
    Prosím vyplňte fakturační údaje

    Prosím opište ověřovací kód

    captcha

    Informace o ochraně osobních údajů