Jak získat a porozumět datům z Google Analytics
V oblasti internetového marketingu má i nezastupitelnou pozici tak zvaná webová analytika – tedy měření přístupů uživatelů na web. Důležitou roli hraje na poli analýzy návštěvnosti, vyhodnocování reklamních kampaní a to ať už se jedná o placenou reklamu (PPC, bannery a pod) nebo i o neplacenou z vyhledávačů. Je ůležité umět získat ta správná data z Google Analytics a porozumět jim.
Pro koho je školení určeno
Školení je určeno především pro ty, kteří chtějí znát co se na jejich webu děje, jak se návštěvníci chovají.
- pracovníky marketingu, kteří zodpovídají za firemní web,
- vedoucí internetových projektů,
- SEO konzultanty marketéry,
- internetové podnikatele.
Kde, kdy a za kolik
Kdy: | |
Kde: | „Koloseum“ – třída generála Svobody 83, Liberec |
Cena: | 2900,- Kč bez DPH |
Počet: | min. 8 účastníků |
Čas: | 9:00 – 15:30 (hodina na oběd v ceně) |
Co se na školení naučíte?
Seznámíte se s funkcemi Google Analytics, praktické postupy jak zadávat dotazy a hledat v měření, naučíte se hledat a číst mezi řádky.