Získejte ta správná data z Google Analytics a pochopte je
Google Analytics v základním „nastavení“ – „nenastavení“ nabízí jen základní data, která jsou značně zkreslená a pro marketing nepoužitelná. Řekněte základnímu nastavení sbohem a nechte si nastavit Google Analytics tak aby jste měli nové a použitelnější funkce.
Nástroj Google Analytics umí více než jen základní měření webových dat. Při běžných implementacích vám vyhodnotí velmi omezené informace (základní a omezené měření) a dokonce v mnoha případech i velmi nepřesné údaje. Zjistíte tak jen zlomek toho, co byste o návštěvnících vašeho webu mohli vědět. Toto může vést k nevhodně zvolenému businessu a finančním ztrátám. Není důvod znát jen tak málo, když si můžete zjistit mnohem více? Pokud potřebujete pomoci s nastavením Google Analytics a Google Tag Managera neváhejte a obraťte se na nás, rádi vám pomůžeme.
V Google analytics aktivujeme pro měření Enhanced E-commerce (rozšířeného elektronického obchodu), abyste mohli měřit nejen obraty ve vašem e-shopu, ale také i detaily transakce na úrovni jednotlivých kroků v objednávkovém procesu.
Měříte dotazy, které uživatelé zadávají uvnitř webu do hledacího políčka?
Dokážete si poradit s „not provided“, aneb „neposkytnuté informace o klíčových slovech z Google“?
Máte správně nastaveno měření elektronického obchodu a vyhodnocujete správná data z nákupního košíku?
Pokud si na tyto otázky odpovídáte tak že „Proč bychom měli zrovna toto měřit?“ pak je nejvyšší čas na to změnit měření a chápání dat z Google analytics a začít měřit vše co je nutné. Nastavíme vám výše zmíněné funkce i mnohé další, které vám pomohou získat si zákazníky na svou stranu. A dokážete tak i své zákazníky pochopit.
Díky Google Tag Manažeru (GTM) vám rozčíříme základní měření v GA o nové metriky nebo události v rozšířšném měření elektronického obchodu. GTM poskytuje také elegantnější správu měřících i konverzních kódů (které jsou umístěny přímo v kontejneru Google Tag Manager) bez potřeby spolupráce vašeho programátora nebo vývojáře.
Zjistíte kolik zajímavých údajů a informací lze právě z webové analytiky získat. Můžete zjistit a změřit, kde otevřít vaši novou pobočku. Zda má smysl upravit váš web pro mobilní zařízení. Kolik potenciálních zákazníků si vás vyhledá pomocí Google či pomocí Seznamu a kde tedy na ně můžete cílit efektivní reklamu. Nebo například ve kterých městěch mají raději Google a ve kterých Seznam, v kterou denní dobu nejčastěji na váš web chodí a podobné informace.
Tyto hodnotné informace dokážete zjistit a změřit pomocí webové analytiky – Google Analytics. Ještě stále váháte? Nebo už vaše rozhodnutí dát informacím daleko větší rozměr je naspadnutí? Společně vše nastavíme a začnete pracovat s datys mnohem vyšší vypovídající hodnotou.
A co za to? Jaká bude vaše investice?
Za konfigurační služby (nastavení, vyladění, napojení, synchronizování, testování apod.) vám budeme účtovat platbu za úkony či za náročnost provedení (není zde aplikována hodinová sazba). Cenu určíme na základě náročnosti řešení. Nastavení nástroje Google Analytics je velmi individuální a zahrnuje aspekty vašeho podnikání, které chcete v nástroji sledovat.
Hodinová konzultační sazba 950 Kč bez DPH/hodinu, pokud vám vyhovuje komunikace neosobní (e-mailem, elektronicky, telefonicky, Skype, Hangouts, apod.) je 750 Kč bez DPH/hodinu. I jen hodina našeho času vám může ušetřit veliké finance, které byste jinak investovali zbytečně do aktivit, které nefungují. Konzultujeme často v Praze, Liberci nebo kde koliv u vás.
Napiště nám na info@im-connect.cz nebo zavolejte na číslo 777 744 225 a domluvte si konzultaci.