Školení PPC reklamy
Jistě jste již slyšeli o klikací reklamě, o tom kde se zobrazuje, o tom jak se za ni platí a podobně. Jde o jeden z nejlepších, co do efektivity, zdrojů cílení na návštěvníky Vašeho webu. A v poslední době jde i o jeden z nejlepších tzv remarketingových nástrojů. V české kotlině především jde o Sklik od Seznam.cz a AdWords od Google.com
Pro koho je školení určeno
Školení je určeno především těm, kteří již mají lehkou zkušenost s PPC systemy a chtějí se naučit dosáhnout nejvyšší a zároveň nejcílenější návštěvnosti svého webu. Asi Vás možná překvapí že můžete platit méně než konkurenti, ale zároveň budete výše nad svými konkurenty. Především je školení vhodné pro:
- pracovníky marketingu, kteří zodpovídají za firemní web,
- webdesignéry, informační architekty a vedoucí internetových projektů,
- SEO konzultanty a linkbuildery,
- internetové podnikatele.
Co se naučíte
Cílem tohoto semináře je :
- postup jak vybrat správná slova
- naučit se založit PPC kampaň
- naučit se ji zoptimalizovat
- zjistit jak lze zacílit
- jak využít Facebook jako reklamní prostředek pro vaše služby
Kde, kdy a za kolik
Kdy: | |
Kde: | „Koloseum“ – třída Generála Svobody 83, Liberec |
Cena: | 2.900,- Kč bez DPH (3.509,-Kč s DPH) |
Počet: | min. 8 účastníků |
Čas: | 9:00 – 17:00 (hodina na oběd v ceně) |
Od koho se to všechno naučíte?
Přednášejícím je Vít Reisiegel, který se v marketingu začal pohybovat již v dobách svých studií na TU Liberec v polovině 90. let. Intenzivněji se začal věnovat internetovému marketingu v letech 2002. Po té se stal Marketinkovým poradcem pro firemní klientelu u společnosti Seznam.cz. V letech 2005 až do dnes se jeho zájem o internetový marketing prohluboval a o SEO, PPC a dalších prvcích online marketigu se učil od mistrů ve svém oboru jako jsou Marek Prokop, Jan Tichý, Roman Appeltauer, Petra Větrovská. Má za sebou některé projekty jako například e-shop s ložním prádlem společnosti Matějovský, a mnoho dalších. Je certifikovaným partnerem Google – AdWords a Analytics.